Vi hjælper din virksomhed til større succes

Rådgivning

Med 20 års erfaring fra abonnements og medlemsbaserede virksomheder, giver vi nu vores erfaring videre. 

Repiit A/S har udviklet et system og plugin der gør at man let kan tilbyde sine produkter & services på abonnement. Det er en turnkey løsning. Altså både front og backend, samt medlemhåndteringen der imellem. Repiit varetager idag mere end 250.000 abonnementer. På baggrung af vores viden inden for abonnements og medlemsbaserede forretninger, går vi nu i luften med Repiit Consulting.

Repiit Consulting kommer til at fokusere på 2 hovedelementer. Nemlig forretningsdriften, herunder hvervningskanaler, kampagner, prissætning & pakketering, strategi & analyse af emner, strategisk planlægning og opsætning. 

Derudover rådgiver vi i den oplevelse som kunden bliver mødt af, bl.a. kunderejsen, ventetider + KPI'er i kundeservice, kommunikationsflow, brugeroplevelse mv. 

Vidste du, at 72% af adspurgte virksomheder siger at deres top prioritet at hæve kundeoplevelsen? *Forrester

Vi ved også, at tallene på bunden, og salgene i toppen er vigtige. Derfor har vi fundet to eksperter som tilsammen kan hjælpe dig med at få endnu mere ud af din abonnements / medlemsbaserede virksomhed.

Vi rådgiver, laver workshops og gennemgang af: 
  • Kunderejsen
  • Kundeservice
  • Bruger oplevelse på platforme
  • Kommunikation
  • Ventetider, ringestatistikker mv.
  • Mysteryshopping
  • Hvernings platforme
  • Prissætning & pakketering
  • Lavere Churn og CPA
  • Kampagner
  • Analyse af aktive og passive emner
  • Strategisk sparring på udviddelse af forretningen

Vores specialister

Lars Schilling Jacobsen

Luna A. Schmidt