Vi vægter gode menneskelige og personlige relationer,
hvor 
respekt og ærlighed er i højsædet

Om os & målet om at levere verdens bedste abonnements system!

Repiit er udsprunget af en stor forlagsvirksomhed, og blev etableret under navnet Susema tilbage i 2008. Med 10 års erfaring med abonnements- og medlemsstyring udviklede vi et driftssikkert, innovativt og brugervenligt system baseret på Navision C5 og Microsoft SQL. 

Vi er ejet af private investorer og har hovedkontor i Kolding og salgskontor i København og har aktiviteter i Danmark, Norge og Sverige.

Vi lægger vægt på gode menneskelige og personlige relationer, hvor gensidig respekt og ærlighed er i højsædet. Vi tror på, at det giver det bedste udgangspunkt til trivsel og motivation for stærkt forankrede partnerskaber og vores medarbejdere. Vi vil lytte og vise oprigtig interesse for vores kunder. Vi vil sætte os i kundens sted, og gå en ekstra mil for at løse udfordringer og optimere processerne sammen. Er kunden glad, er vi glade!

 

Mission

Repiit udvikler, servicerer og tilbyder abonnements- og medlemssystemer samt -rådgivning med det formål at skabe større loyalitet, højere omsætning og indtjening for vores kunder. Repiit arbejder med følgende fire kundesegmenter:

  • Organisationer som enten idag allerede tilbyder årskort og medlemsklubber eller som har et ønske om det
  • Medievirksomheder med online eller fysiske medier med abonnenter/medlemmer
  • NGO'er eller foreninger med medlemmer og faste bidragsydere
  • Øvrige virksomheder, som har behov for adgangsstyring for medlemmer/abonnenter (loginstyring)

 

Vision / Verdens bedste abonnements system

Med afsæt i Danmark ønsker Repiit, at opnå en position som den førende virksomhed på abonnements- og medlemshåndtering i Nordeuropa. Vi ønsker at tilbyde den bedste løsning på markedet. Og med det ønske, følger et ansvar - et ansvar for hele tiden at udvilke Repiit til at følge med i markedets tenderser og slutbrugernes krav og købsadfærd.