Bekvemmelighed, fleksibilitet og tid er
faktorer som er
essentielle for os i dag

Årskort/medlemsklub

Det handler om at komme igen

Som bruger er det vigtigt at det er nemt og bekvemmeligt at være kunde hos jer. Det betyder alt lige fra at komme hos jer, være en del af ”Klubben” og dermed føle sig velkommen, med de fordele der er ved at være medlem/abonnent.

Ikke mindst, handler det for jer om at gøre det I er bedst til, og ”Outsource” rutineopgaver og arbejdsgange, som I ikke behøver at have i huset. Når Repiit håndterer årskort/medlemsklubber, håndterer vi alt. Og vi mener ALT. Bl.a. Håndterer vi opkrævninger for betaling, vi kan stå for at udsende nye årskort/medlemskort. Og derudover, har vi en dygtig kundeservice afdeling, som dine kunder kan ringe til, når de skal have ændret deres adresse, aftale mm. 

I Repiit hjælper vi dig, der enten allerede har en form for årskort/medlemskab eller kundeklub - og dig, som har ønsket om, at tilbyde dette til dine kunder. 

Repiit's Årskort/medlemsstyrings-system indeholder bl.a

Kundes egen log-in side, hvor kunden kan:

  • Ændre adresse
  • Ændre betalings metode
  • Se saldo
  • Betale saldo
  • Tilmelde sig arrangementer
  • Pausere
  • Tilkøbe andre produkter

Kontakt os for mere information.